2 Kasım 2010 Salı

Şehir Fırsatçıları İş Başında !

Sabah sabah sinirlendirdiler yine. Artık susmak tepkisiz kalmak istemiyorum mümkün olduğunca da heryerde paylaşmak insanların saflığından faydalanmasınlar istiyorum. Biz stresli ortamlarda çalışıp para kazanmaya çalışırken bazıları insanları kandırmanın yolunu bulmuş kolay yoldan para kazanıyorlar... Çocukken de haksızlığa tahammülüm yoktu, biraz sus cadııı derlerdi büyüklerim :) Ama susmayacağım sustukça sıra sana gelecek saf vatandaş !

Günün fırsatı mesaj olarak gelir


Acele etmelisin Nesobaby, fırsatı kaçırmamalısın çünkü etrafta fırsatları kollayan yüzlerce kişi kapış kapış yakalamaktadır , ya bana kalmazsa?? Benim neyim eksik :P Hemen almalıyım öyle değil mi?


Yeşil adam mı olmak istersin pembe kız mı? Ayy hemen pembelerin arasında yerimi almayım !


Ödemeler yapılır, hiç sorunsuz paralar kredi kartınızdan çekilir . Gitti paracıklar , olsun ya ucuza aldım bir daha bu fırsatı nereden bulacağım? Hatta arkadaşlara da haber vereyim onlar da faydalansınlar bu muhteşem fırsattan ! Bugün şanslı günüm ay ben ne şanslıyım :))


Sonra mutlu haber gelir :
Tebrikler ! Günün Fırsatını Yakaladınız !


Evet evet yakaladım yuppi co !


Sonra tiyatronun gişesi aranır, karşıda bütün gün gişede bekleyen hayattan bezmiş gudubet hanımdan şöyle bir cevap alınır :


" Ön sıralar dolu, arkadaki boş yerlerden alabilirsiniz"


Saftirik günün fırsatını yakalamış vatandaş derki ;


"Yok ben bir dahaki ayı bekleyeyim madem, önlerden izlemeyi tercih ederim"


Gudubet ama dürüst gişe görevlisi cevaplar;


"Hanfendiii zaten biz bu fırsat kuponları ile gelen(enayi)leri (salonun arka koltuklarını da doldurmak için) koridorun arkasındaki koltuklara oturturuyoruz " Çünkü onlar ucuzcu 2. sınıf seyirciler ;)


Aaaa nasıl yani??


Hemen şikayet edilir ilgili iletişim adresine :

Merhaba

Şehir fırsatı olarak çeşitli fırsatları hergün mesaj olarak atıyorsunuz. Fakat daha bugün üye olduğum sitenizde ilk günden hayal kırıklığı yaşadım. Aynı hizmeti indirimli verdiğinizi iddia ederek sitenizde Duru Tiyatro'da % 56 indirimle aynı oyunu izleyebileceğimizi söylüyorsunuz. Fakat işletme sahibinin mantığı şu şekilde " bunlara ucuz bilet satıp salonu doldurayım ama gelenlere de arkadaki yerleri vereyim salon bu şekilde dolacaktır" özellikle de özel tiyatroların battığı kapandığı bir dönemde madem reklamını yapmak ya da sürümden kazanmak için bu yola başvurmuşlar neden gelenlere açık açık " şehirfırsatı ile gelenlere arka sıralardan yer veriyoruz " diye bilgilendiriyorlar. Hayır hem adam kazıklayıp hem de kazıklandığımızı açık açık söylüyorlar yüzümüze :) Hem kendi isimlerini hem de sizi kötü lanse ediyorlar. Reklamın kötüsü de bu şekilde oluyor sanırım. Sizin bu konuda bilginiz var mı bilmiyorum ama siz de hiç ayrıntılarda evet bileti indirimli alacaksınız ama size hangi koltuk düşerse o koltuğa razı olun demiyorsunuz. İnsanları yanıltmak maalesef ülkemizde popüler bir alışkanlık oldu. Bu kadar kişiye bilet satıp bu ayıbı nasıl telafi edeceksiniz bilemiyorum. Siz ve sizin gibi günün fırsatı siteler fırsatçılık peşinde koşan işletmelerin reklamını yapıyorsunuz ve müşterilerinizin çoğu indirimli aldıkları hizmetten de indirimli faydalanıyorlar. Aslında karlı olan biz değil sizlersiniz. Bugün 4 bilet aldım ve benimle birlikte 7 kişi daha benim "haydi alalım gideriz" lafımla kendilerine bilet aldılar, hem de en az 2 şer adet bilet aldılar. Ve şimdi tavsiyemden dolayı pişmanlık duyuyorum Sizlere kolay gelsin..

İşte çok sevgili müşteri temsilcisinden gelen cevap: Canım zahmet edip copy paste yapmış sağolsun :))

"İyi günler, şayet istemediğiniz kupon kodlarınız varsa fırsatı yakalamış olduğunuz tarihi takiben 7 gün içerisinde iade işlemini gerçekleştirebiliriz. Bilgilerinize sunar iyi günler dileriz."


Oooo zekice , neden bu daha önce benim aklıma gelmemişti?


Sanki ben biletimi iptal et dedim, insan arayıp bozuk atar tiyatroya değil mi? İşin kolayı varken neden uğraşsın ki? Nasıl olsa

enayi daha almıştır bu fırsatı...

İşte size kolay para kazanmanın hikayesi. Sitede hiçbir uyarı yok ve verdikleri cevapta şu şekilde ;

"Konuyla ilgili olarak mekanların rezervasyon ve işleyiş konularında bir yaptırımımız bulunmadığı için sizi mağdur etmemek adına size yardımcı olmaya çalışıyoruz."

Önce mağdur ediyorlar sonra da mağdur etmemek adına bozulan sinirleri daha da bozuyorlar. Arkadaşım Gaye bu siteden bir paket almış. Rezervasyon için Ekim ayında aradığında "Size Şubat ayına ancak randevu verebiliriz " demişler.

Biz Ramazan'da iftar yemeği almıştık. Suada denilen sosyetik mekanda çoook sosyetik bir muamele gördük. İndirimli geldiğimiz için serviste indirimliydi. Yiyecekleri de ortaya koyup paylaşın dediler :) utanmasalar yer sofrasına oturtup 1 tencere yemek 6 kaşık ile bizi doyuracaklardı. Sınırsız dedikleri içecekler sadece 1 tane gelebildi. Niyeyse sonra istediğim 3 kuruşluk ayranı esirgeyip getiremedi garson bey. Ben 1 koli ayran alayım da Suadaya ayran yardımı yapayım dedim çok üzüldüm durumlarına :(

Geçen ay da HomeStoreCafe'ye kahvaltı fırsatı aldık. Aslında fırsat bahane sohbet şahaneydi bizimkinde. Ama evime bile almayacağım lezzetteki kahvaltılıkları getiren tesisimizin de bize gösterdiği muamele ve hizmet fırsattan yararlandığımız % oranında indirimliydi tabii ki. Sanki ben oraya indirimsiz gidemem, sanki ben indirimli diye atladım gittim. Zaten indirimsiz fiyata bu hizmeti veriyorsa ben gitmem ki. Portakal suyu yarım bardak, sahanda yumurtanın sunumu muhteşemdi! Garsondan ekmek istersin ( karnımı doyurmam lazım bari ekmek yiyim) garson içerde home store'da kasiyerlik yapıyor belkide bir türlü gelemez...

Daha da uzatmayacağım kısacası aldanmayın arkadaşlar, tepkilerinizi de göstermekten çekinmeyin. Bazen iade bazen hediye ile sizin mağduriyetinizi karşılamaya çalışan çok sevgili ŞEHİRFIRSATÇISI , GRUPÇU HANYACI FONİCİ siteleri de tepkilerinizle boğmaktan çekinmeyin. Taaa ki onlar tepkilerden sıkılıp adam gibi ticaret yapana kadar !

14 yorum:

özgün dedi ki...

evett aynı şeyi geçen gün farkettim markafoni de puma ayakkabılara baktım sonra dedim bi googlede araştırayım bi baktım başka sitelerde de aynı fiyat hatta bazısı daha ucuz :)

nesobaby dedi ki...

Tabii bir de onlar var, bizim arkadaşta bakmış fiyatına oradaki fiyat ( güya indirimli) 150 ise başka yer 120 imiş :))

Seçil Esen dedi ki...

geçenlerde astoria numnum'dan aldığım kuponlardan biriyle sevgilime romantik bir akşam yemeği ısmarlıyım dedim. ama servis çok çok yavaş işledi ve dalga geçer gibi yanımızdan geçip geçip gözlerini kaçırdılar tatlı ikramları sossuz bir kuru browni oldu üstelik çayı da 20 dk bekledikten sonra hala gelmeyince sevgilim de şefleriyle aramda geçen şu dialoğa mani olamadı; BEN: bence siz bu grupanya olayına bir daha girmeyin çünkü beceremiyorsunuz, madem yeterince müşteriniz var ve yetişemiyorsunuz neden indirim yaparak yenilerini buraya sürükleme peşindesiniz. üç kuruş indiriminiz var diye ikinci sınıf müşteri muhamelesi mi yapıyorsunuz. alt tarafı bir akşam yemeği ve tatlı üstelik yanındaki çay hala gelmedi 30 dakikadır, sizin yüzünüzden burada bir buçuk boktan saat geçirdik. artık benden ve çevremden müşteri beklemeyin avcunuzu yalarsınız.
ŞEF: o halde ben çayınızı hesaptan düşeyim..
BEN: aaa olur mu hiç ben yarım saattir gelmeyen çayı da ödiyim hatta bir de bahşişte bırakayım gecemizi mahveden tüm yetenekli ekibe. (gülmeye başlıyorum burada)

nesobaby dedi ki...

valla Seço kimi memnun kalıyor kimi memnuniyetsiz, hayır yamuk tipler de değilizki yani bu muamele neden? :)) Bir de yazıyorlar ya altına lütfen servis elemanlarını unutmayın yani bahşiş bırakın demeye getiriyorlar. Hayır ne yaptı da bahşişi haketti ki? Haketse bırakcam ama yok yani o kadar sinir harbinden sonra cüzdanım elvermiyor :)

Ayseg dedi ki...

Ben şimdiye kadar Numnum Astoria, Cafe de Paris'e gittim. Space Day'den spa aldım bir de açık hava sinemasına gittim. Hepsinden de memnun kaldım; hepsinin servisi iyi ve güleryüzlüydü. Bence indirimli gelen müşterilere nasıl davranıldığı mekana göre değişiyor; bazı mekanlar bunu bir pazarlama fırsatı görüp iyi hizmet veriyor; bazıları da basit bir yaklaşım sergileyip devamlı olabilecek bir müşteriyi elinden kaçırıyor.

nesobaby dedi ki...

Evet mesela geçen gün KAÇIRDIĞIM :)) fırsatlardan birine arkadaşlar gittiler , mastori diye biryer , çok memnun kalmışlar, ama işletmelerin yaklaşımı çok çirkin , hııı bilmemne fırsatından mı geliyorsunuz diye servise başlayıp ona göre muamele ediyorlar resmen. Halbuki kendilerinin kötü reklamını yapıyorlar farkında değiller ama :)

irem dedi ki...

O zaman haydi Sahan'a gidelim :)

Noni dedi ki...

Aaaaa ne kadar ayıp müşteri müşteridir her zaman bu tarz yaklaşmalarını ve müşterileri indirimli gelen/gelmeyen diye ayırmalarını hiç doğru bulmadım! Eshefle kınıyorum kendilerini!

penelope dedi ki...

sevgili neso abla..

size vermiş olduğunuz hizmetlerden ve sosyal mesajlarınızdan dolayı minettarlığımı borç bilirim.efenim,üstünüze sağlıklar olsun pek hayklı buyurmuşsunuz.yapıveriyolar böyle efenim.sahtekar dolmuş afedersiniz etraf,sonra da ay tiyatrolar,orotoryolar,efenim bale gösterileri boş geçiyor diye efkarı mahmura yapıyorlar.(bu nedemek bilmıyorum salladım bu çıktı)

kızıııımm aloowwwwww..çıkın uleeyn tatil modundan ..kalmışın orda hala fırsatçılara şeyettiriveriyosun.allahın sosyal paticisi seni.

ooo daha çok konu var yazacak.çöpten ymek yiyen teyze,patiperverlerin yeni eylemleri,insan hakları,kitap kampanyaları....

hadi geldim ben..sen de gel..:))
özledim la hepinizi..

nesobaby dedi ki...

Nonishko sizin rus dilberleri de yapiyor mu boyle?

Vay vay vayyy Penelope co hayata donmusun de sitemlere ozlemlere baslamisin :)
Evet evet tatildeydim coook uzaklara gittim geldim :)
Bu arada yakinda bir minik surprizim var bekleyiniz anaciiimm ;)))

pyn dedi ki...

canım çok güzel yazıyorsun vallahi.
senin sitem sözlerin bile,roman gibi geliyor bana :))bir güzel okuyorum ki.ağzına sağlık. bunler burda kalmasın.verin web e,ondan sonra bulabilirlermi bakalım müşteri.öpüyorum seni. yazmaya devam.

nesobaby dedi ki...

Babacım beraber gidecektik tiyatroya ama mağdur olduk
bu ülkede doğuştan mağdur doğuyorsun çocuğum olursa adını "Mağduriye" koyacağım :))

Lisedeyken münazara takımına seçilmiştim, sanırım benim çenemle başedemeyeceklerini anlayınca takıma seçmişlerdi. Hatta finalde seninle savunma hazırlamıştık hatırladın mı? Sabaha karşı 3-4 gibi artık ben tükenmiş uyukluyordum , mutfak masasında, sen söylüyordun ben gözlerim kapalı yazıyordum :))) Sayende kazanmıştık :)

Seçil Esen dedi ki...

2 ay önce aldığım cilt bakımını kullandım geçen hafta. ne kadar süreceğini sordum başlamadan önce, bayan şöyle dedi, "1 buçuk saat kadar sürer. çünkü ben kuponla da gelmiş olsanız baştan savma iş yapmıyorum" dedi :) bundan başka no comment :))

nesobaby dedi ki...

hahaha o da iyiymiş :))

biz de Sahan'a gittik beğendim hem yemekler hem servis iyiydi
bir de Beyce Sultan'a kahvaltıya gittik ondan da baya memnun kaldık ;) sanırım bişeyler değişmeye başladı