21 Şubat 2011 Pazartesi

Gecikmiş Bir Mimleme :)

Sinem'cim nasıl özür dilesem az günler önce beni mimlemiştin. (Aman Tanrım 1 ay olmuş !) , fırsat bulunca cevaplayacaktım. Hayırsız blogger Nesobaby anca aklına geldi diyebilirsin, ne desen de haklısın :) Hemen cevaplarıma geçiyorum :)

Gezmeyi çok sevdiğim için bu Mim bana yönlendirilmişti: (Ay ne şanslıyım inşallah birgün giderim diyerek yanıtlıyorum ben de )
"Seyahat etmek istediğin üç yeri sebepleriyle birlikte anlatırmısın?"
Anlatırım tabii ki :)


1- Korsika Adası
Jean Reno'nun bir filmi vardı "L'enquete Corse" "Korsikalı" o filmi izledikten sonra gitmeyi çok istemiştim. Çılgın insanları, eğlenceli doğası yamaçlı ilginç yolları .. zaten Akdeniz adalarına acayip bir sempati besliyorum :) Hem Napolyon orda doğmuş, Fransız eniştem Morhan'da tavsiye etmişti, Paris Hilton bile gitmiş benim neyim eksik??? ( Biliyorum kocacım fazlam var 10 kg kadar :P)
Denizi de fena değil ne dersiniz? :)

2- Sicilya Adası
Evet, biliyorum adalardan gidiyorum. Ama özellikle değil sadece dediğim gibi Akdeniz adalarını seviyorum , aslında görmek istediğim birkaç ada daha var ( Kanarya Adaları mesela bir de Mamamia filminin çekildiği Yunan adası çok hoşuma gitmişti) ama bana 3 yer hakkı verildiği için önceliği daha yakın ihtimallere veriyorum diyelim :)
Neden mi Sicilya? Mafyasından sebep değil ama yine Akdeniz iklimi ve filmlerde gördüğümüz o samimi köy ortam. Oraya gitsem çok leziz yemekler yermişim ve güzel fotoğraflar çekermişim, zeytinyağının etkisi ile de hiç yaşlanmazmışım gibi geliyor :)))




3- Butan isimli minnacık bir ülke (özel istek üzerine orjinal ismi Bhutan :)



Bu ülkeyi de benim aklıma büyük+büyük yöneticim soktu. "Butan'a giderseniz çok beğenirsiniz" dedi. Halkının basit şartlarda yaşayıp çok mutlu olduğu bir ülke. Doğası da gördüğüm kadarı ile muhteşem :) Süper fotoğraflar çekilir gibi geliyor bana, ne dersiniz? Umarım gitme şansım olur. Belki ben de orada huzuru bulurum :)))



Ben de mimi devam ettirip bir süredir sessiz kalan caaanım kuzenim Özgün'ü (biraz Antalya sınırları dışında görmek istiyoruz kendisini) , nerede yaşadığı hakkında ser verip sır vermeyen blogspotun gizemli sultanı Penelope'yi :))) (assolist gibi sundum seni :) özgür kız Meyra'yı ( bakalım geminin rotası nereyi gösterecek?) yarışmaya Amerika'dan katılan AcaiBerry'i bir de Sayın Karaca'yı mimliyorum :)
Hadi bakalım sıra sizde ;)

4 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

wowww Nesobaby sen çok değişik yerler istemişsin :) hele o 3. şık nedir neresidir yahu ilk kez duyuyorum :) dur bende bi dünya haritasına bakayım inceleyim mim'ine cevap vereyim :)

Meyra dedi ki...

canım benim listedede fazlasıyla ada var geminin rotası belli, sığınacak liman arıyorum:)) en yakın zamanda cevaplıcam çok mersi...bu arada seninkilerde harika benim emektarla yola çıkabiliriz mesela;)

Sinem Ergun dedi ki...

Nesocum, bu mim cin hikayesi gibi sanki, üç dilek dile gönderiyim seni diyen bir cin var mesela, sende inşallah gidersin yazdığın yerlere. Ajandayada bol malzeme ile geri dönersin:)

Nesobaby dedi ki...

Tatile gitmek istiyorummmm :))
Tesekkurler kizlar mimi devam ettirdiginiz icin :) umarim Sinemcim herkesin dilekleri gerceklesir guzel guzel anilar ve fotograflarla doneriz ;)