8 Nisan 2011 Cuma

Herkesi Desteğe Davet Ediyorum

Şubat ayında gerçekleştirdiğimiz Sarıkamış Kazıkkaya Anaokuluna destek kampanyasına ilgi çok memnun ediciydi. Emeği geçen tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim. Betül öğretmenimiz bizden sonra sınıfı daha da güzelleştirmiş :) Fotoğraflarını şu yazımda yayınlamıştım. O zaman bize de haber ver diyen arkadaşlarıme işte haber veriyorum. Bu sefer Adıyaman Tut Boyundere Köyü İÖO anasıfına ve 1. sınıflarına bir kampanya düzenledim. Öğretmenimiz Özlem hanımdan aldığım bilgiye göre kendisi göreve atandığından beri özverili çalışmaları sayesinde sınıf eğitim görebilir bir hale gelmiş. Bu sene de AÇEV ve Vodafone'un katkıları ile İlk Adım Projesi çerçevesinde sınıfa daha yeni dolaplar alınmış. Tabii bildiğiniz gibi anasınıfının kırtasiye ihtiyaçları çok oluyor. Çocuklarının çok zeki ve akıllı olduğunu söyleyen sevgili öğretmenimiz sınıfına yardım edilmesi için kardeş okullar sitesine ilan bırakmıştı. Kendisine bu site sayesinde ulaştım. Sizler de birşeyler yapmak isterseniz lütfen benimle irtibata geçin. ( e-mail yolu ile) Bloglarınızda da duyurursanız çok sevinirim. Ne kadar çok kişiye ulaşırsak o kadar çok eksik kapanmış olur. Biz yine arkadaşlarımızla organize olup elimizden geldiğince bu minik arkadaşlarımıza birşeyler göndereceğiz. Hatta aramızda para toplayıp 23 Nisan öncesi onlara yeni ayakkabılar göndereceğiz. ( ayakkabı numaraları alınmıştır ayakkabı almak isterseniz lütfen benimle irtibata geçinki hangi numara gönderileceğini not alayım mükerrer numara gitmesin) Toplamda 18+18 olmak üzere iki sınıfta toplamda 36 öğrencimiz var. ( Anasınıfında 10 kız 8 erkek öğrenci var 1. sınıflarda ise 8 kız 10 erkek öğrenci var) Ayrıca yine Mersin'deki Akdeniz Çay Mahallesi İÖO 'na da kitap yardımı topluyorum. Öğretmenimiz Demet hanımla yaptığım görüşmeye istinaden 6-7 ve 8. sınıflara yönelik hikaye kitapları istedi. Sınavlar için yardımcı kitaplar, hatta kullanılmaya uygun kıyafetler de göndermeyi planlıyorum. Tabii bunun için yine duyarlı arkadaşlarımın desteğine ihtiyacım var. Birlik olunca çok güzel işler çıkarıyoruz öyle değil mi :) Daha önce aldığımız ve gönderdiğimiz yardımlarla ilgili şu albümdem fotoğraflar görebilirsiniz. Belki neler gönderebilirim diye düşünenlere fikir olur. Yeni sınıflarımızın fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istiyorum :) Desteğiniz için şimdeden teşekkür ederim !








Hiç yorum yok: