3 Mayıs 2011 Salı

Ailemin Doğumgünü




Mayıs ayı bizde annemle babamın doğumgünleri ile başlar. İlk birkaç seneyi hatırlamasam da ilkokuldan beri hep annemle babamın doğumgünlerini beraber kutlamışızdır. Bir de anneler günü aynı haftasonuna denk geldiğinden 1 haftada 3 kutlama ( ya da 3 ü birarada) gerçekleşir. Dün babamın, bugün annemin doğumgünleri. İkisi de yaşlarını saklamayacak kadar kompleksizler. Zaten geçen gün annemle gittiğimiz pasta kursunda anneme "anne" deyince herkes bir dondu kaldı. Gerçi insanların suratındaki o şaşkınlığa alışığım, artık eskisi kadar tat vermiyor :PAnnem beni 19 yaşında doğurduğundan ben mi kart gösteriyorum annem genç gösterdiğinden midir nedir (annem maaşallah genç gösteriyor) görenler annemin, annem değil de ablam olduğunu düşünürler. Babam da beyaz saçlara çabuk yenik düşse de baba gibi göstermeyecek kadar havalıdır, eskiden beri erkek ve kız arkadaşlarımın hayranlığını kazanmıştır. İlk gençlik yıllarını aşana kadar didik didik didiştiğim annem (sanırım bluğ çağı böyle birşey) şu anda en yakın dostum oldu. İnsanın ailesiyle arkadaş gibi olabilmesi çok güzel. Birşeye karar vermeden önce fikirlerine güvenip danışırım. Eskiden öyle miydi? Herşeyi bilen ben başımın dikine giderdim. Hem annemin zevkine de çok güvenirim, annemle babamın bakış açılarına da. Babamın zevkine maalesef güvenemiyorum çünkü kendisi pembeye yeşil, mora kırmızı diyen bir renk körüdür :)) Ama şanslısın annem gibi zevkli bir eşin var yoksa alakasız kıyafetler giyip yeni bir moda yaratabilirdin baba :) Her iki taraftanda aldığım güzel huylarım var. Bazı huylarım da çok gıcık ama olsun ailemden bana kalan herşey değerli. Yaşım büyüdükçe şu huyum da aynı anneme çekmiş, bu huyumu da babamdan almışım demek hoşuma gidiyor. Bazen en yakın arkadaştan daha yakın olur ailem. Ailen en çok düşünür seni senden çok kollar. Henüz bir çocuğum olmasa da evlenip bir kediye annelik yaparken bile onları daha iyi anladığımı düşünüyorum. Umarım ileride ben de ailemle olan ilişkimi çocuğumla kurabilirim. Ve tabii şunu bilmek çok güzel, başıma birşey gelirse bilirimki ailem yanımda. Bir de evde birşey bozulsa "neyseki babam var" :)) Yazımı doğumgünleri için yazmaya başlamışken laf nerelere geldi :)



Anne, Baba iyi ki varsınız, iyi ki doğdunuz ve sizin gibi bir ailem olduğu için çok mutluyum. İyi ki leylek beni sizin yuvaya bırakmış :))) Sizi çok seviyorum !! Huzurlu sağlıklı bir ömür diliyorum!



11 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

allah ikisinede sağlıklı uzun ömürler versin. Her zaman elinden tutsunlar Nesocum.Annenin ve babanın doğum günlerini kutluyorum.

pyn dedi ki...

canım kızım,
yine keyifle bir yazıda gördüm kendimi.ne kadar hoş bir duygu.insanların içinden geldiği gibi düşüncelerini birbirlerine aktarması kadar güzel bir duygu olabilirmi?mutluluk parayla pulla değil,böyle güzel sözleri hakedebilmekte sanırım.teşekkür ediyorum.seni çok seviyorum.
şimdi annene yardım etmek zorundayım.beni çağırıyor :))

anneciğin:)) dedi ki...

yaa bu doğum günleri hem güzel oluyor hemde çok duygusal ve hüzünlü oluyor... Hatırlanmak ve sevenlerinin olduğunu bilmek çok keyifli ama bir yandanda böyle iltifatlar almak insanı duygulandırıyor güzel şeylerde bazen hüzünlendiriyor gözlerin doluyor hatta ağlatabiliyor...CANIM KIZIM iyiki annem beni doğurmuş iyiki babanla evlenmişim ve senin gibi tatlı bir kız dünyaya getirmişim. Seni çok seviyorum seni büyütürken babanda bende istemeden bazı yanlışlar yapmışızdır çünki çok genç anne baba olduk.Bizde seninle birlikte büyüdük ama sanırım çok büyük yanlışlar yapmamışızki şimdi yaptıklarını gördükçe seninle gurur duyuyoruz..Anne baba olmak koşulsuz vermek ve evladını olduğu gibi kabul etmektir .SEN BİZİM BİR TANECİĞİMİZSİN:))) Sayende çok sevdiğimiz birde damadımız oldu vede yine sayende çokçok sevdiğim karamelim (ondan önce kedilere elleyemezdim) üçünüzüde çokçok seviyorum hep mutlu ,sağlıklı,huzurlu olun bu bize yeterde artar bile canlarım:))))

özgün dedi ki...

Neso çok güzel yazmışsın yine ben de senin kardeşin sayılırsam onlar da benim annem babam sayılır diyerek kendimi aileye katıyorum :P
Çok seviyorum hepinizi çok özlüyorum,her zaman benimlesiniz..
Kız o rakamlar nedur herşeyi yap yaşı karıştırma :)))

Noni dedi ki...

Nesobabycim annen ne tatlı, yorumunu okurken ağlamamak için zor tuttum kendimi, ben annemi özledimmmmmm :(

Bu arada çoook çıtır bir annen var, güzel anneciğinin ve babacığının doğum günlerini kutluyorum!!!

Bizde de mayıs ayı kutlama ayı, annemin, benim, prensimin, yeğenim Selinin doğumgünü ve evlilik yıldönümümüz Mayıs ayında hep :)

Sevdiklerine ve sana hep birlikte mutlu sağlıklı huzurlu yıllar diliyorum canım!!!

not: Ay karamel ne tatlı öyle ya tam mıncırmalık kerata ;)

Saliha dedi ki...

offfff..umarım başarılı olurum şu yorum işinde..Canımmmmmmmmmmmm.ne güzel bir evlatsın sen ve ne denli güzel yazıya döküyorsun bu düşüncelerini,belki çoğu insan düşünür bunları ama kaleme alamaz,ne mutlu ki böyle bir özelliğin var..(acaba kimden aldın bu yetini)he he hegenetik miraslarından mı bu da..Biriciğim iyiki anen ve baban var,iyiki seni yaratmışlar..seninle gurur duyuyorum..

ŞuŞu dedi ki...

Nesocuğummm canımm kutlu olsun ailenin yeni yaşları. Hep birlikte olun hep mutlu olun ve sağlıkla kalın:)

Kocaman öpüyorum seni:)

Gaye dedi ki...

Allah seni ve aileni nazarlardan saklasın, mutluluğunuz hep daim olsun, hayatınız hep böyle renkli geçsin canım arkadaşım..

Ayşe dedi ki...

Nesrincim annenin ve babanın doğum günleri kutlu olsun. Hep birlikte sağlıklı mutlu nice yıllara inşallah…

İnsanın yaşı ilerledikçe anne ve babasıyla olan bağları daha da kuvvetleniyor bence. Çünkü insan anlıyor ki; koşulsuz, karşılık beklemeden sevgi duyan kişi sadece anne ve babadır. Kaç yaşına gelirsek gelelim biz onların hala minik bebekleriyiz. Tabi arada yaptıklarımızla farkına varıyorlar büyüdüğümüzün o zamanki gözlerindeki mutluluk paha biçilemez gerçekten. Ayrıca böyle zamanlarda bizim için ettikleri duanın da bir gün gerçekleşeceğini düşünürüm hep ve huzur duyarım.

Bir de hep ertelediğimiz bir şey var (ki sonradan insan gerçekten bu konuyla ilgili pişmanlıklar yaşıyor) hep yanı başımızda düşündüğümüz için sevdiğimizi çok nadir söylüyoruz onlara. Ben şimdi sürekli anneme onu ne kadar çok sevdiğimi söylüyorum.

Bize öğrettikleri her şey anne ve babalarımıza minnettar olmalıyız. Biz anne ve babalarımızın aynada yansıyan yüzüyüz. Senin annen ve baban o kadar mükemmel insanlarmış ki senin gibi mükemmel bir kızı yetiştirmişler

Bu arada herkesin anneler günü kutlu olsun

Sevgiler….

Meyra dedi ki...

canım anne ve babanın yeni yaşları kutlu olsun..beraberliği sağlıkla devam etsin bu güzel ailenin:)

Nesobaby dedi ki...

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim !! Sizi seviyorummmm !!! :)))