17 Eylül 2009 Perşembe

"The Lost Symbol" Bulundu!


Henüz kitabınTürkçesi basılmadığı için The Lost Symbol diyorum ;) Dan Brown 'ın kitaplarını okumadım ama kitaptan esinlenerek yapılan filmlerin ikisini de zevkle izledim Her ne kadar ilk filmin IMDB puanı 6.4 olsa da bence gayet gizemli ve başarılı filmlerdi. Hatta 2.filmde Audrey Tautou'nun olmaması beni üzse de daha bir aksiyon koşturmaca vardı.Zaten puanı da 0.4 daha yüksek. Son kitap "Kayıp Sembol" Amerika'da bulunmuş :) Biz 2 ay sonra bulacağız. Bilmiyorum kitabı okuyabilir miyim ama filmini izleyeceğim kesin!Maalesef film 2012'de gösterimde olacakmış. Ama beklemeye değer.Ne de olsa Tom Hanks söz konusu ;) Beğenmediğim etkilenmediğim tek filmi de yok adamın. Türkiye'de kitabın ingilizcesini D&R mağazalarında bulabilirsiniz. Tabi henüz tükenmediyse. İlginç olan 3. kitabın bir bölümünün İstanbul'da Kartal F Tipi Cezaevinde geçiyor olması. Neden bizim ülkemizde hep cezaevinde geçer filmler? Bir sefer de Bodrum Çeşme'de geçmez :))Sanırım ŞişKebap'tan sonra artık cezaevlerimizle meşhuruz. Fİlm gösterilene kadar belkide merakımı kitap ile gidermiş olurum. Kitap Amerika'da satışa çıktığı gün Türkiye'deki yayınevine gönderilmiş. Şu anda Türkçe'ye çevriliyor. Türkçe'sini okumayı tercih ediyorum tembellikten :) 2 ay sonra belkide merakımı gideririm. Bakalım burada da satışa çıktığı gün uzun kuyruklar olacak mı? Fakat henüz Harry Potter'ın rekorunu kıramamış :)

1 yorum:

özlem dedi ki...

Filmi gelsin, onu izleyelim :)
Madem filmi var kitabını okuyup filmin sonunu öğrenmeyelim :)