1 Haziran 2010 Salı

Multitap Dinliyorum Yerimde Duramıyorum

Kıpır kıpır ofiste.. çaktırmadan kimseye.. belimi bir sağa .. bir sola.. iki sağa iki sola sonra sağa ve sonra sola... (Hadi amaaa.. sizin de olmuştur böyle ritme karşı koyamadığınız çaktırmadan ofiste dans ettiğiniz anlar)
Haydiii oturmaya mı geldikkk?? Hobaaa!

Bu öğlen iş arkadaşım ( ortağım - hani şu dedektif filmlerindeki gibi) Tolga co alıp getirmiş sağolsun :P dedim o ne? Asker arkadaşımın albümü dedi..



Ayy dedim tiplere bak alacak başka bir albüm bulamadın mı? Ama fotoğraflar da güzelmiş haa aslında ön yargıya gerek yok ...haydi dinleyeyim versene sen bana bakayım o albümü :)

İşte o saatten beri dinliyorum Multitap'in ilk albümü Takım Oyunu..

Ne tarz mı derseniz ki diyenler oldu ..valla bilmiyorum ama kıpır kıpır birşey işte :)

Hani bir zamanlar Cake diye bir grup vardı sanki biraz o hatta daha çok Maroon ve sanki biraz Bedük , zaten vokalimiz Selim Siyami Sümer ( ay hiç bu tipe yakışmıyor bu isim yani 2. ve 3. isim) eskiden Bedük'le çalışıyormuş. Bir de magazinlerden bilirsiniz Demet Evgar sevgilisine şirket kurdu diye işte kurduğu prodüksiyon şirketi ile sevgilisinin grubunun albümü çıkarmışlar. Aman ne güzel yaa biri de bana albüm çıkarsa klip çekse off off..

Favori şarkılarım başta "Çıbık" "Bir şey mi var? " "Battaniyem" "Pul" "Kirli Sepetim"
Ama ben çoğunlukla Çıbık 'ı başa sarıp sarıp dinliyorum ( Çıbık yani çubuk , çıbık kraker )

Çıbık ..işte geldi kapına.. elma dersem çıkma armut dersem çık

Çıbık.. na na na.. benim rap'im komik

Beğenmezse başkasını yazarım ona ;)

5 yorum:

Dışavurum dedi ki...

yerim seni :)

nesobaby dedi ki...

beni yersen kilo alırsın çünkü kendimi çook şişko hissediyorum beeennn !! :(

anneciğinn:)) dedi ki...

hiçde bilemmmm fıstık kiminsin maşşallahhhh:))

nesobaby dedi ki...

fıstık kiminsin derken ? hahaha :D
Abiye Kuzu'nun cümlelerine benzemiş bu :)))
yok yok bugün gerçekten dombiliğim

Disavurum dedi ki...

Saboscuumla berbaer yeriz o zaman
(ayrica fistikli lokum gibisin)