22 Haziran 2010 Salı

Nerelerde miyim??


Şimdilik İstanbul'dayım. Fazla gezmekten yoruldum. Sağ ayak baş parmağımda bir hissizlik var. Görende turist rehberiyim gibi muamele ediyor. "Ohh sen de iyi geziyorsun" Sadece bende 5 yıldızlı tatil köyünde tatil yapmak anlayışı gelişmemiş sanırım o yüzden fazla göze batıyoruz ;) Gerçi bu tip bir tatile bu günlerde özenmiyor da değilim. Kumsal & Deniz & Güneş... Ama ben kimseye ohh sen de iyi geziyorsun bir yerinde dur kardeşim demiyorum. Gezip görmek gibisi var mı? İnsanın sevinmesi lazım arkadaşının adına değil mi?
Ben eskiden turist rehberi olmak istiyordum. Olmadı. Hostes olayım dedim mülakatta beğenmediler çok kalifiyeymişim hosteslik için :P Ama ben gezmek istiyorummm!! Görmem lazım dünya nimetlerini :) Neyse kendime gezmeyi seven bir partner buldum ya da o da benim gibi birini bekliyormuş herhalde. Benim genlerimde var zaten . Babaannem de böyleydi . Büyükbabamla Samsun'dan girer Mersin'den çıkarlardı ordan İzmir'e. Van yazısını tamamlamadan tatil için Londra&Edinburg 'a gittik. Yakında hepsini fotoğrafları ile tamamlayacağım- anlatacağım, söz veriyorum . Zaten 2-3 izleyenim var onları da küstürmeyeyim değil mi? :))

Yakında görüşürüz !!!

5 yorum:

Bero dedi ki...

Ah şekerim gez tabi, ben de bayılırım gezmeye.
Bu ara biraz azalttık, gerçi 2 hafta sonra tatile çıkıyorummm ben de.
Londra'yı gördüm, ama Edinburgh'u merak ediyorum, "Highland" filan diyorlar sanırım yöreye. Anlat anlat bekliyorum, takipteyim.

disavurum dedi ki...

Nesom gez tabi ne güzel , bi sonraki gezide beraber oluruz inşallah.
Özledim ben sizi , görüşelim hemen.
Not :Vallaha deniz güzeş tatili harikaydı :) , haftasonu falan kaçmalıyız bir yerlere.

özgün dedi ki...

Tam da geöen gün babama dedim nesrin tam kendine göre bir koca bulmuş adam apandisiti eline aldığının ertesi günü vana gitti dedim :))
ama çok takdir ediyorum valla imkan varsa gezmek lazım yarın çoluk çocuk zor olur bu işler iyi yapıyosunuz.

DiLsAd dedi ki...

hoşgeldin kuzimooo:)) valla ebet bizim atalardan gelen bi gezme şeysi ruhumuzda var hahahaha:D beni 40 günlükkken komşu anneye bırakıp giden anneanne ve dededen bahsediyos yani:D gez kuzen gezzzzzzzzzzz bizde sayende dünya nimetlerini tanıyoss :D partnerden dolayı gidemediğimiz için:D

Nesobaby dedi ki...

:)) sağolun varolun kızlarrr :))
kısmet olsa da birgün hepberaber açılsak uçsuz bucaksız denizlerde yakışıklı oğlanların olduğu bir adada mahsur kalsak hahahha :D hepimiz de evliyiz ama tüh :P