7 Eylül 2010 Salı

31 Ağustos Tarkan Konseri'nde Çektiğim Fotoğraflar

Ağustos ayına Tarkan'la başladık Tarkan'la veda ettik. Bu sefer canım arkadaşım en az benim kadar Tarkan hayranı Ayşe ile ilkinin acısını çıkardığımız bir konser oldu. Tarkan yine muhteşemdi! En önde oturup sahneye atlayıp Tarkan'la poz veren yaşlı teyzenin yerinde olmak için neler vermezdik :)) Makinem profesyonel olduğu için güvenlik beni içeri almayacaktı. Zar zor kendilerini profesyonel fotoğrafçı olmadığıma ikna ettim. Önce müdürü, sonra onun da müdürü derken derdimi anlatabildim. Gerçi en son "tamam fotoğraf çekmeyeceğim söz" demiş olabilirim , hatırlamıyorum :))) Zaten bu SLR makineler çok yaygınlaştı sokakta 10 kişiden 5' inde var. Bu uygulamanın saçmalığını da buradan duyurmuş olayım :)) Neyse ki çantanın yan cephesinde kalan 100-400 objektifi görmediler. Yoksa kesin içeri alınmazdım. Ama sayesinde Tarkan'ın bu fotoğraflarını çekebildim :) Bunlar da çektiğim karelerden bazıları. İyi seyirler ;)









Tüm hakları bana aittir izinsiz lütfen kopyalamayalım :))) Şaka şaka :P

4 yorum:

DiLsAd dedi ki...

Tarkannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:D çok güselller kuziii valla bayıldım fotolara ellerine sağlık:D ama öyle bi uygulama olduğunu yeni duydum haa geçen sene biz Ajda konserinede profosyönel makine sokmuştuk bişey dememiştiler:S anlamadım yani orda bi ton gazeteci var ayrıca bütün gece foto çekiyolar sen çeksen nolurrr gıcık şeylerr:D

ayşe dedi ki...

süper bir konserdi zaten resimler için söyleyecek söz bulamıyorum:) hayatımın geri kalanında o resimlere bakar bakar dururum artık ellerine sağlık şekerim :) ay nesrin aklıma ne geldi gizli gizli resim çekerken psikopatça en aşağıdaki görevlinin sana baktığını zannediyodun ya bende seni hiç uyarmıyorum nasıl görecek o kadar milletin arasından diye...:) konser öncesi 2,5 saatlik performansı ve konser sonrası anılarımız anlatmakla bitmez tabi e bide birbirimize verdiğimiz söze sadık kalmamızda gerekiyor haliyle değilmi?

Burcu dedi ki...

bu aralar zoom lens hayalleri kurulurken yapılır mı bu bana :)) süper fotograflar bayıldım :))

nesobaby dedi ki...

Mersi kızlar mersii :))
Ben de bu kadar yakından bakarken bayıldım :)))