12 Ekim 2010 Salı

Tepkisiz Kalmayın !


2 dk ayırıp siz de imza atın lütfen.. Minik canları ayağının altında ezip öldürenler cezasız kalmasın ! Bunları yapan da üniversite öğrencisi , okumakla adam olunmuyor işte..Sarhoşken yaptığını iddia edip kendini aklamaya çalışıyor. Maalesef sorgulanıp hemen serbest bırakıldı :( Bu vicdansızlardan sadece bir tanesi. Hayvanlara tecavüz edenleri düşünmek bile istemiyorum. Çünkü insanlığımdan utanır oldum. Bugün bu sokak kedisine yapılan vahşet yarın sizin çevrenizden tanıdığınız sevdiğiniz bir insana ya da hayvana da yapılabilir. Suçlunun cezasız kalmadığı bir ülke diliyorum..
Kedi veya köpekleri sevmiyor & korkuyor olabilirsiniz fakat bu yaşam haklarına saygısızlık etmemize neden olamaz. Dünyayı hayvanlar ve bitkilerle paylaşıyoruz. Mümkün olduğunca çok onların yaşam haklarına saygı ve özen göstermemiz gerektiğini düşünüyorum.

4 yorum:

zihni örer dedi ki...

"Tekmesiz" kalmayacaktım ama, "vatandaşlık (sanırım TC) no" istiyor! Bu normal değil. Tekmem boşa gitti. Ama kınıyorum!

aikon dedi ki...

Islak imzamı attım galatasaray'ın (beyoğlu) önünde.Bu tür kişiler yaşam hakkı kavramından bihaber tipler , zira psikolojik olarak hasta ve tehlikeliler diye düşünüyorum.Bu durumdan bizi koruması gereken devlettir ve hukuktur .(HALA) Hukukun üstünlüğüne inanmak istiyorum bu hükümete ve ülkeye rağmen...UMARIM gerekli işlemler ve yaptırımlar en kısa zamanda gerçekleşir.Blogyazarları olarak duyarlı olmaktan ziyade somut girişimlere destek olmak en güzeli senin yaptığın gibi..

Seçil Esen dedi ki...

Rezalet!!! Katile verilen ceza 687 TL para cezası.

http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalDetay&ArticleID=1023414&Date=13.10.2010&CategoryID=77

Nesobaby dedi ki...

Duyarlılığınız için teşekkürler arkadaşlar hepimizin doğanına adına tabii ki..
Ben de kendi çapımda tepkimi göstermeye ve yaymaya çevremdekileri uyandırmaya çalışıyorum. Bu olay ilk değil aslında bakmayın bu dünyada köpeğe eşşeğe hatta bebeğe bile tecavüz eden insanlar var duyuyoruz ama belkide bu görüntüler gözünle görünce bardağı taşıran görüntüler oldu. En basitinden herkes blogunda bu tepkiyi gösterirse herşeyimizi takip eden yukardakilerin belki kulağına gider birşeyler farkındalığımızı anlarlar. Bugün arkadaşım facebook'taki statüsüne iç çamaşırı rengini yazan çantasını nereye koyduğunu yazanların neden bu olayla hiç ilgilenmediğini sormuştu. Gerçekten güzel bir tespit. Dediğim gibi bu insanların ruhu sapıklık içeriyorsa yarın bu adam para cezasıyla yırtıyorum diye insanların da canına kasteder.
Zihni ben de Tc kimlik verdim sistemde görünmüyor resmi dilekçe olduğu için gerekli olduğunu düşünüyorum ama yine de sen bilirsin tabi. Bu arada cumartesi günü izmir Ankara ve İstanbul'ta (Taksim) olayı protesto etmek için toplanılacakmış bilginize..