11 Kasım 2009 Çarşamba

Bayıldımmmm !!!


Yok yani çok beğendim anlamında bayıldım :) Taaa ne zamandır gitmek istiyordum, sinema salonunda 3 boyutlu reklamları cezbediyordu beni vee sonunda izledim. Geçen gün Burak hadi çıkalım çok sıkıldım dedi . Ben bu aralar ev kuşu modundayım çıkmak istemeyince dışarı " haydi UP'a gidelim" diye beni ikna etti (kandırdıı beniii). Gittik ki 3D olarak ismi lazım değil salona gelmemiş. Zaten bir hoşgeldiniz bile demeyen gişe görevlisi hatuna bu cevabı üzerine daha da sinir olup nasıl gelmezz? dedim. Kaç tane 3D animasyon izlemişim bu salonda. (ismi lazım değil baş harfi Nautilus cinebonus) neyse dedim madem onu izleyemiyoruz (3D olmadıktan sonra) evde izlerim. Sonra başka filme gittik. Neyse hemen gidip dvd'sini de aldık. (tabi kaçar mı??) Bu akşam oturduk izledik ve işte sonuç: Bayıldımmm :D Animasyon konusunda adamların geldiği nokta ne kadar muazzam. Senaryo zaten hem ağlatan hem güldüren tam benim cinsimden. (evet itiraf ediyorum ağladım öff napayım ) Görüntüler çok gerçekçi. Başrollerdeki yaşlı amcamız Carl ve küçük yol arkadaşı sevimli tombik çekik gözlüler diyarından Russell, Carl'ın çocukluk rüyasını gerçekleştirmek adına tesadüfen kesişen maceralı yolda başlarına gelen komik olaylar. Aaa bu arada filmin vurguladığı şu(bence) maddiyat, eşyalar, ev, araba hepsi geçici, sonunda bizimle kalan güzel anılarımız oluyor :) Size diyorumm: Mutlaka izleyin. Hergün onlarca haberin üzdüğü şu çivisi çıkmış dünyada bu sevimli çizgifilm kahramanları ( ilk favorim göz ağrım NEMO) hayatlarımızı neşelendirip renklendiriyor. Nesobaby tavsiyesidir bu animasyonu sakın kaçırmayın!
Not: Son hayalim bir animasyon karakteri olmak :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:) :) ben stpo motion animasyon öörenip , senin filmini çekerim Neso .Blogger da olursun , animasyon karakteri de ! Sarı saçlı bir bebek yapsam benzer herhalde ? :)

Nesobaby dedi ki...

tamam olur sen barbie bebek yap tamam zaten aynı ben :D ben deniz kızı olmak istiyorum hehehh :) beni deniz kızı yapabilirsin ya da denizyıldızı?? evet evet denizyıldızı olsun