25 Kasım 2009 Çarşamba

Totoş Vampir'in Hikayesi: Yeni Ay / New Moon

Geçen sene serinin 1. filmini (Alacakaranlık /The Twilight ) izlediğimizde esasoğlan soluk benizli Edward için bizim arkadaş Hakan "Bu ne ya totoş vampir bu, böyle romantik vampir olur mu? " demişti. Gerçekten de şimdiye kadar rastladığımız ( yüzyüze değil tabii filmlerde) vampirler hep birilerini ısırmaya meyilli vampirlerdi. Bu film vampirleri daha sempatik göstermişti bize. Biraz sıradan , kitabı kadar başarılı olmadığı söylenen 1. filmden sonra dersimi almamışım gibi dün akşam serinin 2. filmi "Yeni Ay"ı izlemeye gittim. Biz 8 kişi nerdeyse bulunduğumuz sırayı kapamış romantik sayılabilecek bir filmde kendimizi kıkır kıkır gülerken bulduk. Söyleyebileceğim 2. film 1. filmden de daha da başarısızdı. Ama çok güldük o bir gerçek. Tabii gerçeğini (ayıptır söylemesi) Mayıs'ta Cannes film festivalinde gördüğüm pek yakışıklı başrol oyuncusu Robert Pattinson için gitmeye değer mi? Ona da siz karar verin :)
Sonuçta imdb'de 4.5 puan almış bir filmi düşünün artık seyretmesi nasıl olur? Bu zamanda bu olanaklar varken , hatta bizim Türkler uzaylı , kowboy filmleri çevirebilirken, elin Amerikalısı nasıl böyle saçma sahnelere filminde yer veriyor anlayamadım. Kitabı yok satarken bir de... ( gülünecek kadar saçma sahneye örnek 1 : Kız başını çarpar, başı kanar, Jacop (diğer esasoğlan/kurtadam) hemen koca t-shirt'ü çıkarır kızın alnındaki kanı siler, sanarsınki bu seksi vücutlu çocuk kızı öpecek, film boyunca olduğu gibi hiç öpüşmeden kardeş kardeş evin yolunu tutarlar) Bu arada başroldeki kız zaten benim sinirimi bozuyor. Hiç sevmem öyle mıymıy tipleri. Kız devamlı aşağıdaki fotoğrafta göreceğiniz gibi birileriyle yakınlaşıp hiçbir action (ekşın) yaşanmadan hayatına devam ediyor. Devamlı bir heyecandan titreyerek konuşma çabası, yok artık bunlar benim çok gözüme battı, o kızı sevemeyeceğim :)

Hem onu severim hem bunu, vampiri de seviyorum kurt adamı da :) Yok öylee ... Kendin gibi normal bir insanoğlu bulmadığın gibi bir de " o da benim olsun bu da" ... Oldu güzelimm..


Filmin sonu da sanki haftaya bir sonraki bölümü gösterilecekmiş gibi bir Aşk-ı Memnu edasıyla heyecanlı, cevabı belirsiz bir soru ile bitti. Daha doğrusu salonun ışıkları yandığında filmin bittiğini anladık :) Yoksa biz daha sürecek diye oturmuş bekliyorduk. Saçma sahneye örnek 2: filmdeki Alice karakterinin bu ikisini gördüğü bir rüya var, o rüyada işte ikisi Hülya Koçyiğit -Ediz Hun gibi koşuyorlardı ya , yoook artıııkkk :) Çok merak ediyorsanız gidin seyredin ama benden size bu film tavsiye çıkmaz arkadaşlar.

Sevgiler :)

7 yorum:

Dışavurum dedi ki...

NEsocumm benim için de kitapları okumak vakit kaybı isi , 3 kitabını okudum ama artık anladım ki 4. kitabı okumak benim deee neee aağğmmmda yooğğkkkk :)
Kafa dağıtmak için izlemek de , okumak da güzel bu arada , ben kısıtlı olan zamanımı harcamak istemediimden okumak istemiyorum.
O kadar laf ettik filmini de izlerim bu arada :) ,meraktan tabii ama sinemada değil!

özgün dedi ki...

geçen akşam haberlerde gösterdi -tabi biz 2 senedir sinemaya falan gidemiyoruz ya artık gidersem çok acemilik çekerim sanırım-

haberde diyor ki "edwarda kızlar şöyle aşık böyle aşık romantik vampir" falan ben de dedim "amaan bu muymuş yakışıklı vampir "
oktay da dedi ki "demek ben vampir olsam kızların dibi düşecek" sonra bi sessizlik oldu haha kendi de anlamadı ne dediğini ki :)))

Nesobaby dedi ki...

:)))))) ay bugün aile fertlerimin yorumları beni çok güldürüyor :)))) alemsiniz kuzen :)

sabiha dedi ki...

özgün yorumun benide çok güldürdüüüü:))) allahda seni güldürsün emi canikommm:))

Adsız dedi ki...

Totoş vampirin isim babaı olarak 2.film çok kötüymüşş

AdoMAX dedi ki...

filmi seyretmek isteyenlere indirme linklerini yollayabilirim..:))

AdoMAX dedi ki...

çok özelliği olmayan sıradan bir film serisi...nerede o eski vampir filmleri....sinemada seyrederken altımıza kaçırırdık.yüzümüzü avucumuzla kapatır,parmak arasından bakardık perdeye...:))şimdiki vampirler hem insaflı,hemde yakışıklı(ymiş)...oktay doğru söylemiş :))