13 Aralık 2009 Pazar

Kızlarla Ebru Günü Yaptık

Dün Seda'nın daveti ile geçen hafta uzun mailler sonucu planladığımız GalataArt Ebru Atölyesindeydik. Dışardaki soğuk havaya rağmen içerde çok güzel bir ortam oluştu. Ezgi , Ahu ve Nesime ile birlikte hem Ebru sanatını biraz yakinen tanımış olduk ( normalde 3 aylık kurlar halinde ders veriyorlar bizim sadece 1 er tane yapma şansımız oldu) hem de onların daha önceden yapmış oldukları el emeği göz nuru (biz kestikçe içleri gitti ) ebrular ile sevdiklerimize yılbaşı hediyesi eşyalar yaptık. İrem,Seda ve ben resmen haftanın yorgunluğunu üstümüzden attık. Herkes yaratıcılığını konuşturdu. Kitap ayraçları ajanda süslemesi defter kapağı süslemesi ve kartpostallar yaptık. (Gelenler çok beğendi bakalım hediyelerin sahipleri de beğenecek mi? )



Ebru yapmak sabır işiymiş. İnsan en ufak bir hatasında tüm emeğinin yok olacağını hissederek sabır ve dikkat gösteriyor. Açıkçası ben ilk denemem de tamam kağıdı ben koyarım diye atlayıp elime yüzüme bulaştırdım. Sonuç ortası lekeli aşağıdaki ebru oldu :) Sağolsun Nesime bana bir şans daha verdi de evimde gururlar sergileyebileceğim bir Ebru tablom olacak (yuppi !! )



Tıpkı ilkokuldaki elişi dersleri gibi kendimizi olayını içine öyle bir kaptırmışızki bir baktık saatler geçmiş herkes acıkmış :) Sonrada kendimizi çin mutfağında favori mekanım Çin Büfe'ye attık. (deneyemeyenler için bu mekan şiddetle tavsiye edilir, kızarmış dondurmaları da süper) Seda her ne kadar ben çin yemeği yemem dese de yediği Çin mantarlı etin gerçekten ne kadar leziz olduğunu sonunda itiraf etti. Ben acılı yemekleri sevdiğim için mançurya soslu tavuk yedim. (bknz foto)

Yediğimiz lezzetli yemeklerden sonra takip ettiğim sitelerden ille de roman olsun'un tavsiyesi ile Gizli Ajans adlı kitabı alıp (Seda'da okumuş çok beğenmiş İremle hemen 1 er tane alıverdik) evimizin yolunu tuttuk.



GalataArt Ebru Atölyesine ulaşmak isteyenler için telefon : 0542-2712441 /0505-2775246

2 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Yuppi coo :)

DiLsAd dedi ki...

çok güsellerrrrrrrrrrrr çok beğendim doğrusu ama gelemedimm:( bu cumartesi uzunnnnnnnn bi bodrum tatiline gideceğim için evi toplamam lazımdı kuzicimm:(( gelince artık evde yaparukk:D öperimmm:d