15 Ocak 2010 Cuma

Biri Bizi "Mim" liyor

Kuzencim Özgün beni mimlemiş. Ben de diyorum ki bu "mim" nedir herkesin blogunda "ayy mimlendim" diyor. Oyun gibi bişeymiş amacını anlayamadım ama ben de uydum onlara haydi bakalım zinciri devam ettirelim. İşte benim yanıtlarım :)
2009 yılında en çok üzüldüğün şey neydi?

Ülkenin durumu



2009 yılını tek kelimeyle nasıl anlatırdın?


Çılgın


2009 yılında seni en çok şaşırtan şey ne oldu?

Evlenmem
2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?

Avatar


En çok kozmetik alışveriş yaptığın yerin ismi?


Sephora


2009 yılında asla vazgeçmem dediğin 3 makyaj markası ve ürünleri?


Chanel kırmızı rujum (09 numeroo)


Guerlain Terracottam


Flormar siyah göz kalemim



Bu yıl en çok neyi hayal ettin?


Çok Güzel Kurabiyeler Yapmayı



Yeni yıldan beklentilerin ne?

İş değiştirmek

Bol bol tatil ve seyahat

Hepimize sağlık mutluluk bol para :)


Seni mimledim Sedoşkaaaaaa / Beni blog dünyasına kazandıran zat-ı muhterem : )

5 yorum:

özgün dedi ki...

ay kuzen resimli mesimli mimleme olmuş nefis olmuş :)

Mehtap dedi ki...

Merhabalar
Mimleme çok şirin gözüküyor:))
Bu arada Ailenizin Fotoğrafçısı başlıklı yazıdaki fotoğraflarını, hangi programı kullanarak koyduğunu öğrenebilir miyim?

Nesobaby dedi ki...

Merhaba Mehtap , fotoğrafları picasa'da düzenliyorum. Eğer kolaj yapmayı soruyorsan çünkü oradaki fotoğrafları picasada düzenlemiştim. Kullanımı kolay işe yarar bir program ayrıca istediğin fotoğraflarını web üzerinden albüm de yapabiliyorsun . Mail atabiliyor bloga yükleyebiliyor arkadaşlarına albüm linkini göndererek webden paylaşabiliyorsun.Tavsiye ederim ;) Daha birçok özelliği de vardır tabi aklıma bunlar geldi :)

Mehtap dedi ki...

Teşekkürler.

Nesobaby dedi ki...

Mehtap sitene yorum yazamıyorum bir sorun mu var acaba?