13 Ocak 2010 Çarşamba

Yoğunum Hem de Çok !

Bu aralar o kadar yoğunum ki, boş olduğum zamanları da dinlendirici aktiviteler ile geçiriyorum. Henüz Prag anılarımı yazamadım bile farkındayım yaptığım şey çok ayıp. Bloguma ihanet eder gibi hissediyorum ve niyeyse böyle bir de açıklama yapmak istedim kendisine :) Neler mi yapıyorum, işyerindeki yoğunluğu saymak bile istemiyorum. Yılsonu ve yılbaşı dönemi bizim sektörün en yoğun olduğu dönemlerdir. Eve gidip yemek yapıp yemek yememiz zaten saat 9'u buluyor çoğu zaman ( Bir sulu köfte yapmışımki sormayın , çok lezzetli olmuş ayıptır söylemesi) Örgü örüyorum yetiştirilmesi gereken atkılar var ( Atkı kampanyası bundan bir ara bahsedeceğim söz) Fırsat bulursam Farmville'e girip çiftliği kolaçan ediyorum ( halbuki sanal ama nedense sanal emeğime bile değer veriyorum) Haftasonu hafta içi yapılamayan işlerle geçiyor zaten ve pazar gününü de kurabiye günü yaptım sanırım. Gitmemiz gereken ziyaretler (Ankara'daki sevdiklerime sevgiler öpücükler :** ) gelmek için davet bekleyen misafirler var. Bu arada kış bitmeden birkaç dağ macerası yapmak hayalim söz konusu , pistler beni çağırıyor sanki :))) (Büyük boardçu nesobaby !!!) Kitap okuyorum fırsat buldukça yine uzun zamandır okuyamamanın acısını çıkarmak istercesine ...Duygu Asena / Aynada Aşk Vardı ( Gizli Ajans / Alper Canıgüz yeni bitti tavsiye ederim komik ve eğlenceli bir roman diğer kitaplarını da sipariş verdim heyecanla bekliyorum) Dondurulmuş spor üyeliğini tekrar başlatmam lazım biliyorum masa başı işi sırtımı ağrıtıyor doktora da gitmem lazım ama doktorları ve hastaneleri sevmiyorum. Tabii bir de kilo aldım offf sormayın kaç kilo tartılmadım bile, evlenince ne değişiyorsa evlilik kilo yapıyormuş bilginize.

5 yorum:

Dışavurum dedi ki...

Ne güzel işte , keyfin daim olsun Nesocumm , yapacağın güzel şeyler daha da çok olsun !: )
Not : Esra , kurabiye sayısını 25'e çıkardı :)

Nesobaby dedi ki...

Hahahah :) bu yazıya çok uygun oldu bu haber :)) yaparız şekerim sorun değil ;)

özgün dedi ki...

ay ben de diyodum bu kız bloğuna uğramaz oldu hep yoğunuz anacım hep işler bitmez nerde anamın evi aaa tan bulaşık deterjanı içmeye çalışıyo bak koş özgün koş :)))

Bero dedi ki...

Ben de aynı şekilde, o kadar çok çalışıyorum ki, beynim uyuştu. Kurabiye olayı güzelmiş. İlk evlendiğim zamanlarda motiveydim yemek konusunda ama zamanla çok tembelleştim, sen bana çekmezsin umarım Neso.

Nesobaby dedi ki...

:)Kuzen buradayım buradayım :)
Berrak sana da kolay gelsin :) Kurabiye olayına bir kere girdik işte bulaştık bakalım sonumuz hayırlı olsun, kurabiyenin üstünü tıklayarak kurabiye fotoğraflarını da görebilirsin ;)