15 Nisan 2010 Perşembe

Herkes Sussun Ben Konuşayım Birazcık


Kendinizi çok dışlanmış hissettiğiniz zamanlar oldu mu? Evde ailenin biricik çocuğu iken ve bunun lüksü ile büyümüşken , işyerinde yöneticinizin ayrımcılık yaptığını hissettiğiniz zamanlar..ya da sınıf öğretmeninizin göz bebeği öğrenciyken o yapmacık güya şirin ağlaması yüzünden şımarık kıza daha çok ilgi göstermesi... komşunun tavuğu sevgilinize kaz göründü diye diğer kıza daha çok ilgi göstermesi ..

Bir de günler , yıllar geçse de unutamadığınız kırgınlıklar, bir de nedenini unuttuğunuz küslükler...

Son saniyede yetişemeyip önünüzde kapısı kapanan asansöre binememek...

İşte öyle bir duygu vardır bilir misiniz?
Sonra bir arkadaşınızı görürsünüz uzun zamandır görmediğiniz "özlemişim seni" der
Ya da mesaj gelir bir dosttan hayatın bir güzelliğini beraber paylaşalım mı? sorar...
Anneniz arar "kuzucum nasılsın ?" diye
Kara bulutlar dağılır nihayet
Çok düşünmemek lazım kötüleri hayatından uzak tutmak lazım kıskanç gözleri
Bakmışın nazar deymiş sökülmüş elbisenin dekoltesi :)
Anladım ki hayatımız gereksiz dertler için fazla hızlı geçen bir süreçmiş
Bir de böyle kasvetli havalarda en çok yorganın altında film izlerken uyumayı severim.
Öyle birşeyler söyleyesim geldi beni anlayan anlasın :)
Sevgiler

6 yorum:

DiLsAd dedi ki...

halalarına çekmişsin bu yazma konusundaaaaaa:D kendini çokda güsel ifade ediyon kuzimo hastayım şu yazılarınaaa:D sebiyorum seni:D

Dışavurum dedi ki...

Anlıyorum seni , öyleyse varım :)

Nesobaby dedi ki...

Sağolun şekerler :))
İyi ki varsınız
Bir de günün son bombası :
Katı paylaştığın diğer bölüm doğumgünü pastası keser sana ikram etmez :))))
"Neyse zaten rejimdeyim verseler de yemezdim" diye kendini avutursun :P

Bero dedi ki...

Ah ah anlamaz mıyım hiç? hepimizin yaşadığı şeyler :)
Bi de mesela çocukken ve bahçede oynarken bir oyun grubu kurulur ama sen dahil edilmezsin, ne üzücüdür di mi :)

Nesobaby dedi ki...

Öylelerine rakip bir grup kurup intikam almak lazım hahahah :D
Bero klibimizi gördün mü? Yorumlarını bekliyorum :)) Oyuncuların hepsini tanıyorsun zaten :)))

Adsız dedi ki...

seni çok iyi anlıyorum canım. hayat yaşamak böyle birşey işte:))fazla kafa yormayacaksın :))