6 Nisan 2010 Salı

Güzel Bir Pazar Kahvaltısı... Terapi Gibi Cupcake Kursu

Nihayet bahar güneşi kemiklerimizi ısıtmaya başladı. Bugünlerin kıymetini soğuk günlerde donarken anlamıştım zaten. O yüzden fırsat varken güzel havalarda kendimizi sık sık sokaklara deniz kenarına yeşil alanlara atmamız gerektiğini düşünüyorum. Aralık'ta gerçekleşen Ebru gününden sonra arada kendimize böyle hobi günleri yapmalıyız çok rahatlatıcı ve eğlenceli oluyor demiştik. Bu seferki kadromuz daha kalabalık çıktı. Oy birliği ile Hamarat Atölye'nin cupcake süsleme kursuna gitmeye karar verdik. Öncesinde de hep beraber kahvaltı yapalım dedik. Beylerbeyinde arada gittiğimiz, akşamları balık restoranı sabahları kahvaltı mekanı olan Marina Balık'ta buluştuk. Sohbet bahane muhabbet şahane kalabalık soframızdan kahkahalar eksik olmadı tabii (arkadaki masa dayanamadı erken kalktı :)) Tabi fırsat bu fırsat Bilge'nin yeni yaşına da beraber girmiş kutlamış olduk (İyi ki doğdun Bilgeeee!!!) Bu arada çok çeşit olmasın ama lezzetli olsun doyayım ne istersem yapıp getirsenler bir de boğaz manzarası olsun fiyatı da abartı olmasın derseniz kahvaltı için bu mekanı tavsiye edebilirim. ( Rez. için Tel: 0216.3183300)

Erkekleri başbaşa bıraktıktan sonra bütün kızlar toplandık kurs yolunu tuttuk. Siz de benim gibi uzun süreli kursları sevmeyenlerdenseniz Hamarat Atölye'nin günübirlik atölye çalışmalarını denemelisiniz. Hem rahat ve sıcak bir ortamda iyi vakit geçiriyor , kendinizi pek hamarat hissediyor, hem de kendi kendinize terapi yapmış oluyorsunuz. Ben önceden şeker hamuru malzemelerine ve sonuçlarına alışık olduğum için kızların verdiği tepkileri size şöyle anlatabilirim " ayy çok şirin , ooo ne güzel oldu , süper birşey bu, " gibi şaşkınlık ifadeleri :) Bir de kocasına mesaj amaçlı bebekli cupcake yapanlar vardı ki onların ismini buradan vermeyeyim :)) Bilseydim daha önce bizim evde de şeker hamurlu günler düzenlerdim. Anladım ki biz kızlar renkli kremalar ve şeker hamurlarını çok seviyoruz ve bu renkli dünya bizi çok mutlu ediyor ;)



Yaptığımız onca gürültüye rağmen sabırla ve özenle bize yardım eden eğitmenimiz Didem Hanım'a ( Pastacı Rapunsel ) bizi atölyesinde ağırlayan ve aç, susuz, ilgisiz bırakmayan sevgili ev sahibemiz Enhar Hanım'a tekrar çok teşekkür ederim ( hepimizin adına tabii ki :) Bu arada gün sonunda yaptığınız şık sevimli cici cupcake'leri de evinize götürüp sevdiklerinize güzel bir sürpriz yapmış oluyorsunuz. Açıkçası kendim yaptım diye demiyorum :P benimkiler Burak'ın çok hoşuna gitti :) Bu arada çok severek takip ettiğim blog arkadaşım Pino'nun da resmiyle resimli cupcake tekniğini denemiş olduk :) Ona da burdan sevgiler öpücükler! Bir sonraki kızlar hobi - aktivite gününde görüşmek dileğiyle !
İmza: Hobileriyle mutlu nesobaby :))

3 yorum:

Bero dedi ki...

Pek hamaratsınız ayol :)
Takdir ettim bu kadar kalabalık bir ekip toplayabildiğinize :)

iromania dedi ki...

Bu grubu seviyorum ya!!!Hem kahvaltıya gittiğimiz yer, hava çok güzeldi..Aklına sağlık şekerim, hem de cup cake kursunda geçirdiğimiz zaman :) Bunu sık sık yapalım :)))

Seçil Esen :) dedi ki...

Güzel bir gündü, kahvaltı süperdiii!! Arada bizi böyle değişik yerlere götür Nesoo!!!! :)