27 Nisan 2010 Salı

Kaçak Kedi Karamel



Bizim oğlan pazar günü güzel havadan istifade kendini balkondan aşağı atmış. Balkonun altında duran aracın damına atlayıp oradan da kendini "anamm sokaklara düştüm yuppi cooo " diyerek koşmaya başladığını tahmin etmekteyim. Bunu farkettiğimde patlamış mısır yiyerek "match point " adlı filmi izlemekteydik. Tabii tahmin ettiğiniz gibi ayaklarımı uzatmıştım ve çok keyifliydim . Ohhh 3 gün gezmişim tozmuşum geç saatlerde yatıp geç saatlerde kalkmışım...Gel keyfim gellll...

Sonra biri dürttü gidip şu bizim totoş Karamel'e bakayım dedim. Benim keyif gelirken birileri çoktannn gitmiş ...


Buraaaaaaaaaak ! Karamel yok !

Heryeri aradık malumunuz adam heryere sığabilecek ergonomiklikte. Her türlü giysi mutfak dolabı, çamaşır makinesinin içi , mutfak dolaplarının üstü , kutuların içi , duvardaki raflar . Allahımmmm yoook ! gitmişşşş !

Hemen kendimizi sokağa attık. Önce alt katımızdaki veterinerden yardım istedik

Veteriner gayet rahat " 3-4 güne gelir , 1 hafta gelmezse o zaman kötü " sağol beee abii , içime su serptin :P

Ya biri bulup aldıysa, aman da ne güzelmiş diyip evine götürdüyse? Zaten tasması da yok çocuğumun :( Mahallede girmedik delik bırakmadık. Bu vesile ile mahallemi de tanımış oldum :P Yaklaşık 5 saat bir kedi aranır mı? Bizimki de köpek gibi değilki anasını satayım kedi yani .. Soramıyorsun da

" pardoooon , benim saçlarımın rengimde , sarı , karamel gibi bir renk işte, tombik, aslında zayıfta tüylerinden şişko gibi görünür ,böyle suratı güzel hatta çok güzel , cool snop bir yürüyüşü var havalı bir genç ... kedi işte... burdan geçti mi acaba? "


KAKUT ekibimize (Kedi arama kurtarma ekibi) annem de dayanamayıp dahil oldu.

Saat 11 'e yaklaştığında tüm mahallenin kedileri peşimde , elimde Karamel'in mama kabı şarşar par par gezinirken " haydi canım gel eve gidelim o isterse gelir " dedi Burki co.

Ben de cam kenarında oturmuş ertesi günün arama kurtarma planlarını yaparken (Fotoğrafını basar üstüne Kayıp Aranıyor yazdırırım , ağaçlara dükkan camlarına asarım...) Karamel'in gelmesini bekliyordum. Hatta inanır mısınız en son kocakarı adetlerine başlamıştım ( Çaputa düğüm atıp yere atmak) saç bandıma düğüm atıp salonun ortasına bile atmışım ( kayıplar bu şekilde ortaya çıkarmış derler) şeytan aldı götürdüüüü ... satamadan getirdi..... Neredesin oğlummm ühüüüüüü :'(

haydi dedim kapıya son bir kez bakayım, içime mi doğmuş nedir ? kapıyı bir açtım ki bizim oğlan son merdiven basamağını çıkıyordu., tabii gayet rahat... "ay ne var anne biraz takıldık arkadaşlarla geldik işte "

O an hem onu korkutup kaçırmıyım hem de bu mutlu haberi Burak'a haber veriyim arasında sessiz bir çığlık attım :) tabi bizimki eve adım atınca çığlığım mutluluk ağlama bağrışma bilumum sesli efekte dönüştü :) Ailecek birbirimize sarılıp anın keyfini çıkardık

Ohh beee... şimdi rahatça uyuyabiliriz işte :)



Bu olaydan çıkarılan sonuçlar :

  1. Kediler arada evlerinden kaçarmış



  2. Kediler her halükarda evlerinin yolunu bulurmuş ( tabi başlarına kötü birşey gelmezse)



  3. Sevdiklerinizin kıymetini onları kaybetmeden önce bilin ( Karamel bulunursa bir daha sabah beni uyandırdığında asla söylenmeyeceğim diye kendi kendime söz verdim)



  4. Kedinize benim gibi özgür kedi muamelesi yapıp tasmasız bırakmayın ( şahsen ben takmıyorum ama sahipsiz sanıp birisi evine götürmüştür diye çok korktum)



  5. Veterinerinize danışın ve küçük dostunuza kimlik çipini taktırmayı ihmal etmeyin ;)

6 yorum:

DiLsAd dedi ki...

ahh canım yeğenim benimmm yaaa kafasını dağıtmış azcıkk annesiiii:D geçen gün baktık bizde karameldennnn sanırım eyüp yavaş yavaş bu fikre alışmaya başladııı yoksa bende mi bi yumuş annesiii olcam kuzimooooooo:)) aman diyim sevgili yeğenim kara kara karamellllllll bi daha kaçmaa annenin babanın hatta anneannenin yüreğine indirmeeee pls:D

Bero dedi ki...

Neyse Karamel'e kavuşmanıza sevindim. Bundan sonra iyice kapa her yeri kaçamasın, bu kedi milleti de çocuk milleti gibi mübarek.

özgün dedi ki...

muhabbet kuşları dışındaki evciller genelde evlerini buluyolar kuzen telaş etme hem evet karamele tasma tak bir de adres vs yazılıyor daha doğrusu kazınıyor künyeler var onlardan tak olmadı ip bağla bi yere kadar gidebilsin :))

çok geçmiş olsun bu arada camlara sineklik taktırmak da bir çözüm olabilir.

Dışavurum dedi ki...

Ay canım ya , nasıl üzülmüş :(

Noni dedi ki...

Bak şen su yaramaza :) Neyseki sonradan çıkıp gelmiş, acaba o kadar saat nerede ne yaptı?
Benim Tekirim de böyle hovardaydı, yazlığa da götürürdük onu ve bir keresinde akşam eve geri geldiğinde sarhoş gibi yürüyordu sanırım birileri süt yerine alkol vermişti ona! o halini görünce şok olmuştuk :)
Karamel bir daha anneyi üzmesin ama Noni ablası öyle söylüyor ona!

Seçil Esen dedi ki...

off benim oğlum da geçen baharda evden kaçmıştı ve 3 gün 2 gece ondan ayrı kalmıştık. Bu süre hafta içine denk geldiğinden sabah işe gidip işte bütün günü ağlamaklı geçirip akşam da iş kıyafetlerimi bile çıkarmadan sitede "Delii gel oğlum Deliiii" diye ağlaya ağlaya onu arayarak adımı deliye çıkarmış, sitenin çocuklarından dondurma vaadiyle yaklaşık 50 kişilik bir KAKUT ekibi kurup 3. günün sonunda alt sitenin bahçesinde sokak kedileriyle alemde basmış yine de KAKUT.a dondurma ısmarlayıp site marketinin Algida dolabını boşaltmıştım :)))