3 Mayıs 2010 Pazartesi

İyi ki Doğdun Anneeee, İyi ki Doğdun Babaaaaa !!!

Evet evet, dün babamın bugün annemin doğumgünü. Her sene ekonomik olsun diye (:P şaka şaka ) beraber kutladığımız doğumgünlerini bu sene ayrı kutluyoruz maalesef. Annem Ankara'da, babam evde tek başına ben de buralardayım işte...
Ama çekirdek ailemizin gönülleri bir, zaten bizim de gönlümüz zengin ( ne alaka ? ) :))

Sizi çok seviyorum , iyi ki doğdunuz, beni de doğurdunuz ben de sizin biricik kızınız oldum :))
Yaşlandık diye üzülmeyin hala benim gözümde çok gençsiniz :) ayrıca genç gösteriyorsunuz demekki birbirinize iyi bakmışsınız ne mutlu size ;)

( üçümüzün fotoğrafını bulamadım malum evde değilim şu an ben de kendi fotoğrafımı koyayım sizin adınıza 2 tane mum üfleyeyim dedim :)
Alkışlar sizler için !!!
(Arkadaki sakıza dikkat :)))


2. yaş kutlamam
Yıl 1983

5 yorum:

Bero dedi ki...

Çoook şekersin.
Annenle babanın doğumgününü kutlarım ben de :)
Birlikte yaşlansınlar,

özgün dedi ki...

Hani kız adnan ile sabiha kurabiyeleri isteriz :P
Çok sevdiğim dayıcığım ve yengeciğimin doğumgünleri hepbir kutlu olsun iyi ki varsınız ve neso da var tabi ki sizi seviyorum...

Nesobaby dedi ki...

Berrak co
burda ben sürekli mumları yaktırıp söndürüyormuşum , o kadar gülmüşüm ki mutluluktan , sürekli alkışlatıp mum söndürmüşüm :))

Kuzen sen de iyi ki varsınnnn ! ben de seni ben de senii ( annemler de çok seviyor seni heheheh :)

Dışavurum dedi ki...

Türk ailesinin hastasıyız.
Anne-baba ve çocuk üçlüsü hiç yaşlanmayacak bence , haydi bir sevgi pıtırcıklığı da benden gelsin : Sizi seviyorum :)

sabiha dedi ki...

canım kuzucuğuuuummmm bi denecik kuzucuğummmmm:))) ancak gördüm yazını güzel kızım malum bu doğum günüm çok yoğun geçti o yüzden bakamadım kardeşlerimle olunca 3 gün 3 gece doğum günü kutladıkhehehehe seni seviyorum güzel kızım iyiki doğmuşum iyiki babanla evlenmişim iyiki seni doğurmuşum ayrıca sedaya özgüne ve beroya teşekkürler bende sizleri seviyorum canlarım benim:))