3 Mayıs 2010 Pazartesi

Gözümüz Aydın BBC Life NTV 'de

Hadi yine iyisiniz diyeceğim çünkü biz internetten indirip bir de ingilizce alt yazısı ile seyretmeye çalıştık ama siz şanslısınız ki BBC Life 'ın ilk bölümü Tuncel Kurtiz'in Türkçe seslendirmesi ile 7 Mayıs'ta NTV'de . Sonraki her bölümün de her Cuma saat :21.00 'de yayınlanacağını söylüyorlar. Geçen haftalarda sürekli , her arkadaşımız geldiğinde ( o kadar etkilendikki herkese gösteriyoruz) durup durup izlediğimiz BBC'nin Life adlı belgeselini şiddetle tavsiye ediyordum . hatta ben buraya yazacaktım ama bir türlü fırsat bulamamıştım. Hazır tv'de gösterilecekken internetten indirmeye üşenenler televizyondan izleyebilirler. İzlerken "vay anasını böyle bir hayvan mı varmış? " dediğim çok sahne oldu. Özellikle de Komodor Ejderinde !!! Çok korkunç bir yaratık :))



Görüntüler , çekim mükemmel. Her ayrıntıyı görebileceğiniz bir belgesel. Bir de HD kaliteyle izlerseniz yemede yanında yat oluyor.



Seri 50 'şer dakikalık 10 bölümden oluşuyor. Her bölümde ayrı bir kategori anlatılıyor.


"Challenges of Life"

"Reptiles and Amphibians"
"Mammals"
"Fish"
"Birds"
"Insects"
"Hunters and Hunted"
"Creatures of the Deep"
"Plants"
"Primates"


Uçan balıklar, böcek yiyen bitkiler, gerçek fedakarlığı size gösterecek memeliler, hızlı avcılar, birbirine kur yapmak için uyum içinde dans eden kuşlar, evrimini tamamlayamamış ve belkide benim gibi ilk defa göreceğiniz hem karada hem suda yaşayan garip balıklar ve komik ama akıllı hayvanları izlemek için sakın bu seriyi kaçırmayın !

(Bu sevimli hayvanı madagaskar filminden hatırlarsınız, özellikle bunların olduğu sahnelerde çook güldüm izleyince anlayacaksınız :))

4 yorum:

disavurum dedi ki...

Nesocum harikasin , cok sevindim izleyecek guzel bir sey bulduguma.
Ozledim , opuyorum :}

Nesobaby dedi ki...

gerçekten güzel Sedoş . Tv'den kaçırıp izleyemezseniz de internetten indirip izleyin çok keyifli bir belgesel :)

Sinem Ergun dedi ki...

süper oldu bu bilgi, iyiki yazmışsın farkına bile varmazdık, zaten babytv'ye mazur kalıyoruz gece gündüz, oğlanda sever hayvanları beraber seyrederiz artık:)
mirketler bizimde favorimiz, çok şekerler, hop hop sağa sola keskin dönüşle bakarlar etrafa, gerçekten komikler..

Nesobaby dedi ki...

blog dünyasına faydalı birşey yaptığıma sevindim :)))
Bak ben de bu komik hayvanın adının mirket olduğunu öğrendim sayende :) zira çok üzülüyordum ondan bu komik hayvan diye bahsederken .
şimdiden iyi seyirler