5 Ekim 2009 Pazartesi

Bugün Hayvanları Koruma Günü

Ne zaman görsem içim cızz ediyor, elimden geldiğince de onlar için birşeyler yapmaya çalışıyorum. Geçenlerde eve doğru gitmek üzere servis beklerken küçücük kara bir kedi buldum. Attım çantaya servisle eve getirdim. Serviste herkes ona bayıldı. Minik yeşil meraklı göslerle etrafı kontrol ediyordu. Belliki annesini kaybetmiş. Önce korkudan ciyak ciyak ortalığı kaldırdı. Sonra kucağımı sıcak bulunca uyuyakaldı. Bıraksam belkide bir arabanın altında ezilecek. Hemen evimizin altındaki veterinerimize götürdüm. Pire spreyi ve kontrolleri yapıldı. Arka bahçemizde onun gibi minik kediler vardı.Onları da bizim şaşkın Karamel farketti :) Arka apartmandaki bir teyze ve oğlu bakıyorlarmış. Yanlarına koydum. Önce bu minik kara şeyi yadırgadı diğer minikler. Geçen gün gördüm bizim bahçede dolaşmaya gelmiş kaynaşmışlar ve hatta bizim minik büyümüş bile :) Bugün Hayvanları Koruma Günü. Lütfen siz de sadece bugün değil, rastladığınız her zaman, elinizden geldiğince, dünyayı paylaştığımız (emin olun birçok insandan daha az çevreye zarar veren) sokak dostlarını beslemeyi, onlardan kaçmak yerine hayatlarını kolaylaştıracak girişimlerde bulunmayı unutmayın. Bugün en az bir tanesini beslemeye gayret gösterin. Teşekkürler :)

1 yorum:

özlem dedi ki...

Sence ben hayvanları kucaklayabilir miyim Nesooo? :))))

Ama bak Allah için, yazın o sıcakta hayvanlar susuz kalıyorlar.. Kuşlar için evimin balkonuna, kedi-köpekler için de apartmanın önüne kovayla su koyuyordum..

Aaaa bu arada kedi demişken, ya bizim evin oralarda o kadar çok kedi var ki!! Ben hayatımda bu kadar çok kediyi birarada hiç görmemiştim! Bi tane de kadın var, her gün gelip onları besliyor. Kadını gören kedilerin hepsi onun etrafına toplanıyorlar.. Görsen kesin bayılırsın :)