21 Ekim 2009 Çarşamba

Hayatta Tanıdığım Tek Robot Mutfak Robotum

Kendime aldığım ilk çeyizdir sanırım sevgili Arzum Mutfak Robotu'm. O da beyaz diye ( diğer mutfak beyaz eşyaları aslında gri de ) Burak tezgahın üstünde durmasından rahatsız oluyor. Olsun ben ondan vazgeçmem :) Şu bir gerçek ki bu küçük robotlar hayatımızı kolaylaştırıyor. Sebze doğrayıp hamur yoğurabilen hatta hiç denemediğim çiğ köfte yoğurma işini bile yapan robotlar her eve lazım. Şimdi ben bundan neden bahsettim bilmiyorum. Robot deyince aklıma gelen hayatımdaki tek robot olduğu için belkide :) Dün akşam o çekici, hınzır, yandan gülüşüyle yıllardır çoğu insanı kendine hayran bırakan fakat son yıllarda ışığı sönmeye başlayan sevgili Brucu Willis abimizin son filmi Surrogates'i (Türkiye'de Suretler diye oynuyor) izledim. Gelin görün ki bu filmde Bruce abi hiç öyle güzel gülmedi :( Hayatın nimetlerinden uzak kalmış, kalabalığın içinde yalnız, mutsuz bir FBI ajanını oynuyor . Bu hafta şansım robotlardan yana. Bu filmde de yine robotlar başrolde. Gerçek olan tek şey sen iken insanlığı nasıl korursun diyor film. Böyle enteresan cin fikirler hep obez amerikalıların aklına gelir zaten. Armut piş ağzıma düş mantığı. Adamlar oturmuşlar evlerinde yatıyorlar. Uzaktan kendilerine ait robotlarına bağlılar. Robotlar da onların normal yaşantılarını sürüyorlar. Kimse evinden dışarı çıkmıyor. Bir de yine olmazsa olmaz karşı görüşlü bir grup var. Onlar da kendi bölgelerine robotları sokmuyorlar ve hiçbiri robot kullanmıyor. Robot kullanmanın amacı dışardaki tehlikelerden insanları korumak. Atıyorum kaza yapıyorsan robota olan oluyor sana birşey olmuyor. Sen evinde güzel güzel yatıyorsun. Ama saçma olan hep makinaya bağlısın , bağlantını koparınca robotta çalışmıyor. Hani robot kendi kafasına göre takılsa işine gitse, dışardaki yorucu sıkıcı işlerini halletse , sen de evinde mis gibi takılsan. Yok öyle değil. Sonuç olarak film sinemaya gitmeye değmez derim. Bence benim gibi evden de izleyebilirsiniz ;)

2 yorum:

özlem dedi ki...

cd'sini alıp, ya da internetten alıp izlemek lazım :)

bu arada mutfak robotu olayı harika cidden :) tabi en çok soğan doğramada işe yarıyor :) ayrıca kocacım muzlu süt çok seviyor, her akşam ben de ona robotumla muzlu süt yapıyorum :)

Nesobaby dedi ki...

valla ben de soğan ve domates için çok kullanıyorum eskiden salata yaparken havuç rendelerdik ya da fındık ceviz öğütmek için de . hatta hamur yoğururken de kullanılabilir . muzlu süt mü?? demekki biz gelince bize de yapacaksın ;)