1 Şubat 2010 Pazartesi

Böyle Kampanyaları Çok Seviyorum


Bazılarının ilgisini indirim kampanyaları çeker. Ben ise paylaşmaya yönelik kampanyaları çok seviyorum. Bir araya gelip toplaşınca "Bir elin nesi var iki elin sesi var" misali çok güzel çalışmalar ortaya çıkabiliyor. Mehtap'ın sitesini takip ederken gözüme ilişti inceledim ve ben de sitemde duyurayım da daha çok kişiye ulaşalım diye düşündüm. Hatta siteyi çok takip eden olmadığı için mail ile de paylaşmayı düşünüyorum :) Evinizde sıkılan oyuncakları Haiti'li depremzede çocuklarla paylaşmaya ne dersiniz? Üstelik bunun için Haitiye kadar gitmenize gerek kalmayacak. Bunu sizin için yapan bir topluluk var. GEA. Yapılan çalışmalar çok anlamlı. Bu yaz Haiti'nin Labadi adasında bir günümüzü geçirmiştik. Doğası cennet gibi bir yer ama maalesef halkı çok fakir. Ben de iletişime geçip gönderilecek oyuncaklar ayarlamayı düşünüyorum. Güzel şeyler paylaştıkça daha da güzel oluyor. Bu duyguyu yaşamanızı tavsiye ederim :) Sevgiler...

2 yorum:

özgün dedi ki...

sen bir meleksin kuzen :)
bizde de çok oyuncak var gönderelim tabi

Nesobaby dedi ki...

Gönderelim kuzen ben iletişime geçip sorcam bize yakın şubeleri varmış zaten ;) PTT kargo ile gönderirsin sen de ;)