19 Şubat 2010 Cuma

Nesobaby on Board 2

Kutup ayısı geliyor kaçııın :)
Dağda bile çekelim diye bize anten taktılar :)

Geçen haftasonunu da büyük bir hevesle hazırladığımız organizasyonumuz Uludağ'da geçirdik. Sanırım 15 kişilik bir gruptuk ve keyifli bir yolculuğun ardından Uludağ topraklarına ayak bastık. Hava buzz gibiydi ama içimizdeki eğlence ateşiyle yanıp tutuşuyorduk. Daha önce kaldığımız otel (Uslan otel) çok başarılı olduğu için tekrar aynı turla gitmeye karar verdik. Bu seferki otelimizden (Büyük Otel) hiç memnun kalmadık maalesef :( Ama hepberaber gitmiş olmamızın verdiği memnuniyet oteldeki memnuniyetsizliğimizi bastırdı :) (Neden memnun kalmadın derseniz : bizim oda büyük ve soğuktu, evli arkadaşların çoğu ayrı yataklı küçük odalara verilmişti. Gerçi onların odası da çok sıcakmış :) Bizim odanın duvarları nemliydi kıyafetlerimiz de nemlendi. Personel de en gıcık olduğum personel tipi, ilgisizlerdi) Özetle giderseniz Uslan oteli tavsiye ederim ;) Fiyatına göre yemekleri de çok lezzetli odaları da çok temiz ve sıcak.



(Burada bu sevimli minik köpiş oyun oynarken eldivenimi kaptı yaklaşık 10 dk onu geri almaya uğraştık)

Cumartesi günü tipi nedeniyle hiç kayamadık diyebilirim. Ben bile yılların usta bordçucu :P nesobaby daha liftten çıkarken yarı yolda rüzgarın azizliğine uğrayıp yere kapaklandım ve dizlerimin üstünde bir süre sürüklendim. Sanki böylesi işimize geldi ve otele dönüp bütün gün yiyip içip sohbet ettik :) Canım arkadaşım Gülden ve eşi Ömür 'de bu hoş ve bol kahkahalı sohbeti bizlerle paylaştılar (TRT spiketi gibi yazdım ha) Akşama kadar herkes dağılmış kafasına göre takılıyordu. Yemekten sonra cümbürcemaat şömine başına toplandık ve birazdan göreceğiniz fotoğraflar ortaya çıktı (Devamı için tıklayınız.) Sanırım bunu alışkanlık haline getirdim ve her gittiğim yerde bu pozu vermeye başladım. Napayım zıplamak hoşuma gidiyor :)) Bir de insanları da benim gibi zıplamaları için zorluyorum ya bravo bana!

Bu hareketleri yapıyoruz diye sanmayınki otel boştu, otel baya doluydu ama biz etraftaki meraklı bakışlara aldırış etmedik tabiki
Bu fotoğraftan ne anlıyoruz? demekki biraz zorlasam benden de balerin olurmuş :)



(Evet Burak Yıldırım (2 mt civarı) kadar uzun değil biliyoruz fotoğraf için bazı hilelere başvurduk :)) çaktırmayın


Bu da ma-aile çekilmiş bir fotoğrafımız

O gece uludağ'ın popüler mekanlarından Mandıra'ya gittik (geçen sefer çok beğenmiştik) O kadar kalabalık bir grup olup çok eğlenmemize rağmen sevgililer günü partisinden elimiz boş döndük (en çok eğlenene hediye vereceklerdi) Biz erken döneriz sabah erken kalkıp kayarız derken bizim grubun bekarlarından önce otele döneceğimizi sanarken her çıkan şarkı da " ay bu da bitsin öyle dönelim" diye diye gece dönüşümüz 3.30'u buldu. Unutmadan gecenin şanslı kızları Ayşe ve Gaye idi ;)



Ertesi sabah yataktan kendimizi kazıyarak uyandık ve güzel bir havayla güne başladık. Şansımıza bütün gün kayabileceğimiz temiz bir hava vardı. Hatta bütün günümüzü Kuşaklıkaya pistinde geçirdik. Kayak Türkiye'den arkadaşlar ile uzun ve geniş ( hatta en başı baya dik ve ürkütücü) bu pistte tozu dumana kattık ( yani kar'ı :) Sağolsunlar düşünüp içmek için sıcak birşeyler getirmişler yanlarında. Biz de zirvede bu güzel günün şerefine kadeh kaldırdık.


Anlayacağınız her türlü engele rağmen çok eğlenceli bir haftasonu geçirdik. Katkılarından dolayı gelen tüm arkadaşlarıma buradan teşekkür ederim :) Yine bekleriz, çağırırsanız biz de geliriz ! (Canım arkadaşlarım Gülden ve Ömür, Ayşe ve ablası Funda ve yeğeni Fatoş , Gaye, Banu ve Yıldırım , Ecmel ve Cemal kızları minik prenses Damla, Ebru, Çağdaş ve Funda)

11 yorum:

ayşe dedi ki...

nesrincim bu güzel haftasonu tatiline önayak olduğun için teşekkür ederim. uludağın keyfini kaymadan da çıkartabilen ender insanlardan olduk sanırım..

Gülden ÖMür dedi ki...

Neso baby... Sonunda sitene yazı yazıyorum nihayet...Gerçekten çok keyifli bir hafta sonu geçirdik ve yorgunluğunu hala atamadık...Yarını dört gözle bekliyorum uyumak için...Zıplama grubunun bir üyesi olarak hala kendime gelemedim Akşama kadar oturarak çalışan insanlar olarak hiç fena değildik.....Fotolardan da anlaşıldığı gibi hepimiz sevinçten havalara uçtuk :) Snowboard'da çok başarılı olamasamda iyi zıpladığım fotolardan da anlaşılıyor :)

Tuğba dedi ki...

Nesrimcim bayıldım bu zıplamalı pozlarına, güzel bir haftasonu geçirmişsiniz yerinizde olmayı isterdim, takılın bana hayatınızı yaşayın diyorsun:)

özgün dedi ki...

:)) fotoğrafta koca koca kadınlar zıplıyor küçük kız çocuğuna bakın "Allaam nereye düştük" iç sesiyle utanç içinde sanki :))

Nesocum çok eğlendiğiniz belli oluyor, yazın da çok eğlenceliydi mucks.

Nesobaby dedi ki...

@Ayşeciiim geldiğin için ben çok mutlu oldum (zar zor ikna ettikte hatunu :) Haftasonuna renk kattın (hangi renk diye sorma lütfen :))
@Güldenim fotolarda süpersonic çıkmışsın valla kilo verdi hatun hemen dar beyaz kotları giymiş gelmiş. Snowboard ya da kayak ben anlamam birini öğren ve artık biz giderken siz de gelin sizsiz çekilmez oralar :)))
@Tuğbacım yorum kısmına terfi ettin hoşgeldin bak takip ediyorum yazılarını hep diyordun ama yorum yazmıyordun umarım bundan sonra yazıları okuyup yorumsuz bırakmazsın :) öptüm seni !
@Özgün kuzi adın gibisin valla yorumların da eşsiz çok güldürdün beni Allahta seni güldürsün canummm :) Damla da zıplıyordu ama 1-2-3 deyinde zıplayacağını anlayamadı sanırım :) 2 yaşında 30 a kadar sayabiliyor yavru kuş :)

Bero dedi ki...

Resimlerde, en yükseğe senin zıpladığın gözümden kaçmadı Neso :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

artık ben de yeni bir nesobaby severler üyesiyim:))

Nesobaby dedi ki...

Berrakcıığımmm boşuna balerin olsamıydım acaba demiyorum ;) sen bir de beni sahnede düşün :)))
Zeynep hoşgeldin klubümüze :) yorumlarını bekliyor olacağım ayrıca üye olupta yorum yazmayanlara küsecem yakında :)))

Saliha dedi ki...

CANIM NEFİS BİR GEZİ OLMUŞ.BAYILDIM,NESRİN O KÖPEK BECEREN OTELİN KÖPEĞİMİ..BENİMDE RESMİM VAR AMA SANIRIM O ÖLMÜŞTÜR,ÇOK SENELER EVVEL Dİ.YAVRUSU MU ACABA.TATLIM ÖYLE BİR ANLATMIŞSIN Kİ SANKİ BENDE ORADA SİZLERLEYDİM.EVVELDEN ACUN U SEYREDİP GEZMİŞ KADAR OLURDUM,ŞİMDİ DE SENİN TAKİPÇİNİM.SENİ ÇOK ÖZLEDİM BİRTANEM..

Nesobaby dedi ki...

Ben de özlediimmm!! :)
Aslında daha önce gittiğimiz yerleri de fotoğrafları ile anlatmak istiyorum ama baya vakit ayırmam lazım bir de hatıralar o kadar taze değil ayrıntıları unutmuş olabilirim. O köpek muhteşem tatlı kocaman fotoğrafta küçük bile çıkmış olabilir. 2 saat eldivenimi vermedi elimi ağzına alıyor oynamak için tabi Burak diyorki amannn ısırmasın canım halbuki biliyorum köpekleri korkmadım o yüzden ama çok güçlü tabi Karamel'in minik ağzı ve dişlerinden sonra bu baya büyük ve güçlü bir çeneye sahipti. Ağaoğlu'nun köpeği orda bunlar 3 tane aynı cins çok tatlılar :)

Saliha dedi ki...

yaaaaaaaaaa....yaz artık kaç gündür giriyorum hareket yok...sabah ilk işim buraya bakmak..güne başlamadan seni okumak istiyorum bebeğim.çok özledim..öptüm