11 Şubat 2010 Perşembe

Yetenek Sizsiniz (Kedi versiyonu)

Bu kediler çok acayip yaratıklar. Ben mesela 2 seneden fazladır kedi annesiyim şu bizim totoş Karamel'e daha gel deyince gelmesini bile öğretemedim. Çok başına buyruk kendi ne isterse onu yapıyor. Köpekler gibi asla değil. Bir köpeği çok güzel eğitebilir kulun kölen yapabilirsin ama bir kedinin ancak sen kulu kölesi olursun. Kedinin sahibi olamazsın o senin sahibin olur. İstediklerini çok güzel yaptırır sana da isteyince kendini sevdirir istemezse suratına bir tane indirevirir (patik). Canı çekerse kucağına gelir yoksa hiç oralı olmaz. Ama ben onların kişilikli olduğunu düşünüp bu yönlerinden dolayı kedileri de ayrı bir seviyorum ( Kendi oğluşumu apayrı seviyorum :)

Şimdi paylaşacağım videoda kedileri nasıl eğitmişlerse resmen bir kedi sirki kurmuşlar. Moskova'ya yolum düşerse gitmeyi çok isterim. Kediler nasıl bakımlı ve güzeller. Ayrıca da çok şirinler. Çok seviyorum hayvanlarııı !! (Yılan timsah akrep sinek hamam böceği kene çiyan pirana hariç :)))
Not: Akşam eve geldiğimde çemberden Karamel'i geçirmeye çalıştım, Karamel Bey direk "ığğğhh" dedi ve geri kaçtı :)

Hiç yorum yok: